dinsdag 14 oktober 2014

Tilda Hiding a Christmas Gift...


Vandaag wil ik je een kaart laten zien die ik heb gemaakt met het stempeltje van Magnolia - Tilda Hiding a Christmas Gift... Het Design papier is van Maja Design...


De strik van Magnolia - Doohickey - Bride Bow...


Het lantarentje is van Dutch Doobadoo... de sneeuwster van Joy... 


De sterretjes en de ornamentjes (links boven) zijn van Dutch Doobadoo... 


Ik heb Tilda ingekleurd met mijn copic markers...

Kleding lichte delen: W00-W1-W3
Kleding donkere delen: E41-E43
Huid: E13-E11-E00-E000
Wangen: R20
Haar: E43-E41-E40 


En dit is het eindresultaat... Ik hoop dat ik je weer een beetje heb mogen inspireren.

Met deze creatie wil ik graag meedoen met de challenge bij webshop-anmacreatief. 

Liefs,
Diana
xxx

14 opmerkingen:

  1. Een toppertje, hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Geweldig mooi Diana!! Ben er helemaal weg van, echt prachtig heel mooi geheel en prachtige kleuren.
    Mooie details.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij inspireer je altijd Diana! en ik ben weg van deze kleuren! Ook deze stempel van Magnolia blijft heel leuk!
    Er is weer genoeg te zien en te ontdekken op je kaartje en ik vind hem beeldschoon...het is hier genieten!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs wat is dit een meer dan beeldschone kaart Diana, de kleuren en details...ik ben er weg van!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Diana,
    Wat fijn dat je nu wat meer tijd hebt om kaarten maken, deze is ook weer supermooi..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Diana
    wat heerlijk om dit te zien van jou en dat je meer tijd hebt nu en terecht verdiend hoor!
    een super gaaf kaartje en prachtig hoe je alles hebt opgebouwd.
    ook je inkleuring is echt heel mooi.
    fijne week en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een super leuke kaart Diana
    mooie kleuren,decoratie

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie, stijlvolle kerstkaart! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Diana,
    wat een schitterende kaart! Wauw.....hoe graag ik zou willen, dit krijg ik niet voor elkaar.
    Kijk vaak mijn ogen uit bij kaarten met zulke mooie doordachte details.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Hoi Diana,

    Woww wat ontzettend schitterend is je kaart,
    ik vind hem helemaal super ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie kaart heb je gemaakt. Een echte topper!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooie kaart heb je gemaakt. Een echte topper!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een waar kunstwerkje Diana, echt schitterend!!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een ontzettend mooi kaartje in een prachtige kleurstelling. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...