woensdag 22 oktober 2014

15 jaar en staar....

Hoi allemaal,


Zoals een aantal van jullie wel weten heeft onze zoon (nu 15 jaar) sinds 1,5 jaar Diabetes type 1....Hij heeft het daarna niet gemakkelijk gehad met allerlei klachten die daar nog bij kwamen...Zijn leven staat echt op zijn kop en heb heel veel bewondering voor hem dat hij ondanks alle tegenslagen zich er zo doorheen slaat... 

Sinds april zijn ze er ook achter gekomen dat hij, als gevolg van zijn diabetes, staar aan beide ogen heeft... op dit moment ziet hij nog maar 20%.... Als alles goed gaat (de operatie is al een keer uitgesteld) dan word hij vrijdag 31 oktober geopereerd (eerst aan zijn linker oog) 

Ik zou het zo leuk vinden als hij overladen zou worden met kaartjes... Nu hou ik niet van bedelen hoor maar ik denk dat het hem super goed zou doen.... En hij ziet ook best wel tegen de operatie op..... (en ik niet minder hoor)

Voel je je geroepen om een (zelfgemaakt) kaartje te sturen? Mail me dan even persoonlijk en ik geef je ons adres: justmediana@hotmail.com 

Liefs,
Diana
xxx  

2 opmerkingen:

  1. Toevallig kom ik net op mijn blog en zie dat je volger bent geworden en welkom op
    mijn blog en hoop dat je er inspiratie kan vinden.
    Voor je zoon vind ik het heel naar dat hij diabetes en nu ook al staar heeft. Hoop
    dat de operatie voorspoedig zal verlopen.
    Ik wens jullie heel veel sterkte en dat het na de operatie alleen maar beter gaat worden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een naar bericht ik hoop dat de behandeling hem weer meer zicht zal geven en wens jullie veel sterkte toe groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...