zondag 10 augustus 2014

Schip Ahoy!


Hoi Allemaal,

Het is weer even geleden dat ik een kaartje heb gepost maar het was de laatste tijd ook zo mooi weer dat ik lekker lui met een boek in de tuin heb vertoeft... Een van mij hobby's is lezen en door dat ik nu mijn bedrijf heb verkocht lees ik boek na boek uit ;-) Nu heb ik de serie van Francien Rivers gelezen - Echo in de duisternis - Een stem in de wind en De onafwendbare dageraad. 


Wauw wat een heerlijke boeken zijn dit. Het speelt zich af ik de Romeinse tijd met Gladiatoren en slaven e.d. en de schrijfster neemt je ook echt mee in deze tijd. Als je dan 3 van die dikke pillen uit hebt moet ik altijd een beetje afscheid nemen van de hoofdrol spelers... hebben jullie dat nu ook of ben ik de enige die dat heeft? Ik zou het liefst willen dat er dan nog 3 boeken van zijn, maar ja helaas... Ik heb dat met een film nou nooit hè... Maar oké, nu regent het en dacht ik ga maar weer eens een kaartje maken. Heb net ook met mijn dochter een cake gebakken en die staat nu heerlijk te geuren in mijn oven. Dus het was weer een heerlijke dag ondanks het weer....
Ik hoop dat jullie mijn kaart weer mooi vinden... Helaas kan ik jullie alleen niet mee laten genieten van de cake ;-)

Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij Knutsels en Kadootjes en StampARTic

Liefs,
Diana  

17 opmerkingen:

  1. Wat superfijn voor je Diana dat je nu aan je hobby boeken lezen toekomt, heerlijk om in de tuin te lezen. Je kaart is prachtig, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje en ook ik lees heel graag een boek wil het ook meteen uitlezen dat is soms vervelend zit er dan helemaal in groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem vanmiddag al en viel op. Gewoon omdat ik hem ontzettend leuk vind. Mooi van kleur en ook lekker stoer. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje hoor Diana. Erg leuk gedaan. Ik ben toevallig ook met deze serie boeken van Francine Rivers bezig. Net vandaag begonnen aan het laatste deel. Nu ben ik eigelijk helemaal niet iemand van historische boeken maar dit is wel heel mooi geschreven. Zoals veel van haar boeken. Misschien komt het ook doordat het zich afspeelt in de tijd waarin de bijbel is geschreven. Mooi om de getuigenissen te lezen van die eerste christenen in die tijd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke,

      Ja, mooi is dat hé en dan die worsteling in de mens om God te volgen... Dat maakt het boek ook heel mooi om te lezen omdat het zo herkenbaar is... Oooo, en het laatste deel is ook zo mooi en zoooo spannend.. Nee, ik verklap niets hoor ;-)

      Liefs,
      Diana

      Verwijderen
  5. Hoi Diana,
    Het lijkt wel een gekocht kaartje.....heel erg mooi! En wat fijn dat je de rust hebt kunnen vinden na het sluiten van je winkel. Ik heb ook 3 boeken gelezen in de vakantie, wat ook al een tijdje terug was! En jammer dat ik die cake niet kan proeven is vast errug lekker!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Diana.
    Fijn dat je nu weer tijd hebt voor andere dingen, lezen is ook een hobby van mij.
    Mijn favoriete schrijvers zijn Dan Brown en Tess Gerritsen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart!
    Echt heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw Diana,
    wat heb je weer een super leuke kaart gemaakt!
    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk boeken joh ..lekker wegdromen kan je in het lezen! maarr wat een leuk kaartje is het! Prachtige kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, erg mooi kaartje en prachtig papier ook. Ja soms heb je van die boeken die je wilt blijven lezen, boek na boek maar helaas denken de schrijvers er vaak niet zo over;)
    Fijn dat je zo geniet van alles, ik ben blij voor je dat het allemaal goed gekomen is nu.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Diana,
    was de cake lekker?? Vast wel, ja nu is het weer voor dat soort dingen. En lezen in de tuin. Heerlijk relaxen, hoort er ook bij.
    Je kaart vind ik super mooi! Lekker zomers.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart is dit Diana, geweldig. Ik ben een grote fan van zeestijlen, en de kleuren rood-wit-blauw. Leuk dat je mee doet met onze challenge bij Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Diana
    wat is je kaartje schattig en heerlijk he dat je er nu weer meer de tijd voor heb.
    en je hebt gelezen waar je al helemaal van tot rust komt.
    het lijken mij dan ook mooie boeken om te lezen en wat een geschiedenis he?
    de romeinen en grieken waren al ver de tijd voor uit.
    fijne week meisje en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Diana,

    Je kaartje is prachtig! Zulke mooie afbeeldingen en kleuren heb je gebruikt, toppie gedaan Diana!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Diana,
    Wat is dat nou leuk, dat ik op je nieuwe blog terecht kwam via K&K. En dat je dus ook de winnaar bent!
    Ik ben meteen volger geworden!
    Leuk ook die boekentip, heb de schrijfster opgeschreven. Ik ken de boeken niet. Leuk!
    En is alles goed met je zoon??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...